2 Eksenli Komponent Test Sistemi
Soldaki resim, aks lastik burçlarının dayanım / ömür testi için iki eksenli komponent test sistemini göstermektedir. Test donanımı bir adet AT Serisi döner aktüatör ve bir adet AH Serisi lineer aktüatörden oluşur.
Servopnömatik Pedal Test Sistemi
Soldaki resim, gaz, fren ve debriyaj pedallarının dayanım / ömür ve fonksiyonel testleri için servo pnömatik test sistemini göstermektedir.
Yükleme, üç servopnömatik aktüatör tarafından yapılır. Bütün test sistemi, -40°C ile +90°C arasındaki sıcaklıklarda klimatik test sistemi içerisinde çalışabilecek şekilde tasarlanmıştır.
Binek Araç için 4-Poster Test Sistemi
Dayanım / ömür testi, titreşim ve sertlik testi ve genel analitik ve öznel gürültü ve titreşim analizi için 4-Poster test sistemi kullanılır.
Inova, küçük ve hafif binek araçlardan kamyon, treyler ve tarım araçlarına kadar birçok varyasyonda 4-Poster test sistemi sunmaktadır.
İterasyon yazılımı modülü ITRMpro ile birlikte kullanımı kolay TestControl yazılımı, kolay ve hızlı test kurulumu, konfigürasyon ve çalıştırma imkanı sağlar.
Traktör Test Sistemi
Soldaki resim, kamyon veya tarım araçları gibi ağır vasıtalar için ek eksenel ve yanal kuvvetlere sahip lastik bağlantılı yol simülatörünü göstermektedir.
Araç dört dikey aktüatör üzerine yerleştirilir ve lastikler aracılığıyla kuvvet uygulanır. İç döngü kontrolü, aktüatörlerin pozisyon kontrolü ile yapılır, dış döngü kontrol geri bildirimi ise eklem noktalarındaki ivmeölçerlerden alınır.
Dikey aktüatörler için güçlendirilmiş yanal yük kapasitesine sahip AH Serisi aktüatörleri kullanılmaktadır.
Dingil mesafesi ve palet genişliği, her bir aktüatörün altındaki X-Y ayar ünitelerinde el çarkları ve terazileri kullanılarak rahatça ayarlanabilir. Elektrikli ayar üniteleri de mevcuttur.
Şaft Test Sistemi
AT4 ve AT6 Serisi 4 adet döner aktüatörler ile yarım şaft dayanım test cihazı. Laboratuvar alanından tasarruf etmek için, aktüatörler iki seviyede düzenlenmiştir.
Direksiyon Dişlisi Test Sistemi
Inova’nın direksiyon test sistemleri konusunda çok fazla tecrübesi bulunmaktadır. Sistemler, direksiyon dişlilerinin fonksiyonel parametrelerini ölçmek için olduğu kadar dayanım testleri için de kullanılabilir.
Modern direksiyon dişlisi testinin ön koşulu, CAN veya FLEXRAY iletişim veri yolu üzerinden direksiyon dişlilerinin ECU’sunun kontrolüdür.
Inova, EU3000 RTC gerçek zamanlı yazılımı, çekirdeğine entegre CAN ve FlexRay iletişimine sahiptir. Bu konsept, rest bus simülasyonunun ve ECU dahili verilerinin test dizisi ve test sistemi yükleme sinyalleri ile eşzamanlı olarak elde edilmesinin sisteme sorunsuz bir şekilde entegre edilmesine olanak sağlar.