ELEKTRİKLİ DİREKSİYON TEST SİSTEMİ

Elektrikli Direksiyon (HIL) Karakterizasyon

Test Sistemleri

Elektrikli araçlar başta olmak üzere pek çok farklı uygulamada kullanılmakta olan direksiyon sistemlerin karakterizasyon ve kullanılabilirlik (drivebility & handling) testlerini yapmak amacı ile geliştirilmiş test sistemidir. Sistemin özel geliştirilmiş eyleyicileri ile sistem kaynaklı gürültü ve titreşimler minimize edilerek etkileri ortadan kaldırılmıştır. Bu şekilde direksiyonlar arasındaki karakteristik farklarını ölçmek, gözlemlemek mümkün hale gelmiştir. Bu test sistemi ile hem direksiyon sistemi üzerinden alınan objektif datalar ile (sensör dataları) ölçme ve değerlendirme yapabilmek mümkün olduğu gibi, süsücü kompartımanı entegrasyonu ile sistemin bir test mühendisi tarafından kullanılması ve sübjektif değerlendirme kriterleri üzerinden direksiyon sisteminin test edilmesi mümkün hale getirilmiştir. Test sistemi bilinen özel sürüş simülatörlerinde modellenmiş sanal araç modelleri ile etkileşimli çalışabilmekte, simülatörlerden gelen araç yol ve araç etkilere cevap verebilmekte ve kullanıcı hissini test şoförüne yansıtabilmektedir.

  • Özgün modüler tasarım
  • Elektro-mekanik aktüatörler
  • Tekerlek ve direksiyon kuvvetlerinin simülasyonu
  • Özgün kontrol altyapısı
  • Sürüş simülatörü ile birlikte çalışma
  • Farklı direksiyon tiplerine uygunluk
  • Simülatör ile birlikte çalışma
  • MpiCON kontrol donanımı ve yazılımı
  • ECE R14, ECE R16, ECE R17, ECE R44, ECE R80, ECE R100, ECE R126, ECE R129
  • FMVSS 202a, FMVSS 213
  • GB 11550-2009, GB 14166-2013
  • ENCAP/ANCAP
  • Müşteri talebine göre teknik özellikler değiştirilebilir.
Otomotiv
Havacılık
Raylı taşıma
Üretim & Kalite